Plată și transport

Modalități de plată

Plata în numerar

Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul nostru. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.

Ordin de plată

Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de magazindeusi.ro, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzari.

Livrarea mărfii se face după confirmarea plății, în contul de mai jos, a proformei emise.

Nume firmă: BRIXIA EVO SRL
Cont lei: RO53BTRLRONCRT0428179401, deschis la Banca Transilvania

Cod unic înregistrare: RO38644262

Online cu cardul

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).

În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decat RON, tranzacțiile se efectueaza în lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.

Procesarea datelor de card se face exclusiv prin intermediul PayU. Magazindeusi nu solicită și nu stochează detalii referitoare la cardul tau.

Date despre livrare

Livrarea produselor comandate se va face prin curierat rapid, pentru orice tip de produs comandat.

IMPORTANT: Costul exact al transportului se va comunica telefonic, odată cu confirmarea disponibilității produselor comandate.
Pentru produsele a căror disponibilitate de stoc este imediată, durata estimată a livrarii este de 24 – 72 ore.

Este nevoie de semnatura mea la primirea produselor?
Întrucat primiti produsele comandate pe baza unei facturi, este necesar să semnați la primirea chitanței, pentru a nu exista dubii asupra efectuării livrării și, implicit, a plății. Este deci și în avantajul dumneavoastră să semnați la primirea produselor, pentru a putea demonstra ulterior, în caz de nevoie, că ați efectuat plata.

Durata livrării este de 24 – 48 ore de la confirmarea comenzii. La primirea produselor, clientul este obligat să le dezambaleze de fata cu reprezentantul firmei. Reclamațiile ulterioare privind primirea unor produse deteriorate sau lipsa accesoriilor nu vor fi luate în consideratie.